Διαβάζουμε παραμύθια στους μικρούς μας συμμαθητές

 

Κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης των μαθητών της Δ΄τάξης με την εκπαιδευτικό Αγγλικών, κ. Μανουσάκη, στο δίωρο της  ευέλικτης ζώνης πραγματοποιήθηκε η εξής δραστηριότητα: Η εκπαιδευτικός διάβασε βιβλία στα παιδιά που με κλειστά μάτια απόλαυσαν σε κύκλο γύρω της παρασυρμένα από την ιστορία. Τους εξήγησε για τη σημασία της αλλαγής τόνου και αποχρώσεων στη φωνή για να γίνει η ανάγνωση ?ζωντανή? και να καθηλώσει τον ακροατή. Μετά τα παιδιά διάλεξαν ένα βιβλίο το καθένα από τη σχολική βιβλιοθήκη και το πήραν στο σπίτι για να προετοιμαστούν να το διαβάσουν στα παιδιά της Α΄ και της Β΄ τάξης. Είχαν μεγάλη ανυπομονησία και όταν έφτασε η μεγάλη μέρα ήταν πολύ ενθουσιασμένα. Πήγαν στις τάξεις και κάθισαν το καθένα ανάμεσα σε δύο από τα μικρότερα παιδιά και τους διάβασαν. Ήταν μια απόλαυση και για τους αναγνώστες και για τους ακροατές, που ως μικρά, είτε δεν ήξεραν ακόμη να διαβάζουν ή τους αρέσει να τους διαβάζει κάποιος. Τα μικρά παιδιά τους ευχαρίστησαν με ζωγραφιές, οι οποίες περιείχαν εικόνες που τους γεννήθηκαν στο μυαλό τους από την ανάγνωση των παραμυθιών και τους ζήτησαν να ξαναπάνε σύντομα να τους διαβάσουν. 

alt

alt

alt

alt

alt

 

 

 


 

 

 

 

{youtube}Gow0q4vKPlk{/youtube}

Επιμέλεια άρθρου: Κατερίνα Μανουσάκη